Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist NikkiFemale/United States Groups :iconlove-your-bishie: Love-Your-Bishie
We love our bishies!
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 422 Deviations 28,113 Comments 21,678 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


Circus by xXxLunaAstralxXx
Circus
not even 10:00 and creepy circus makeup done XD I could be part of Noah's Arc Circus.. but what would my name be?? 

Noah's Arc Circus (c) Yana Toboso
makeup by me
Loading...
The Forgotten Doll by xXxLunaAstralxXx
The Forgotten Doll
So at my school, my major apparently hosts a haunted house down in our morgue... Bizarre Doll anyone?? I might be a little excited for Halloween ^^; who am I kidding.. everyday is Halloween for me!!
Loading...
Eska the Snow Princess by xXxLunaAstralxXx
Eska the Snow Princess
I don't know why, but I've been on a wedding/wedding dress kick recently.. oh well! I decided to draw Eska in a more traditional looking wedding attire type dress. If you're wondering 'hey, this dress looks kinda familiar..' that's cuz its inspired by Princess Yue from Avatar XD I used to be obsessed with that show, and I still have feels from the original show! I love the style of clothing that the water tribe had, and I'm pretty sure Eska would be in the water tribe. but yeah, here's Eska's wedding dress! ^^

Eska is my hetalia OC for Alaska
Loading...
GODS I LOVE WHEN THERE'S A BUNCH OF DRAMA AND SHIT IN MY FAMILY TO THE POINT WHERE I'M TOO MAD TO SLEEP :D
  • Mood: Tired
  • Listening to: the rain
  • Drinking: water
I have been tagged by the lovely TheCemeteryRose

Now, the rules! 

Rules:
1) You must post these rules.
2) Each person has to share ten facts about themselves.
3) Answer the ten questions asked by the person who tagged you and make ten questions for your ten tags.
4) Choose ten people and put their icons in your journal.
5) Go to there page and tell them they've been tagged.
6) NOT something like "You're tagged if you read this"
7) You have to legitimately tag ten people.
8) No tag backs. (Don't tag people who tagged you)
9) You can't say you don't do tags.
10) You MUST make a journal entry.


Questions asked:  

1. Do you watch Black Butler/Kuroshitsuji? 
Answer:
Yes! Yes I do!

2. What's your favorite season? (Autumn, summer, etc.) 
Answer:
I like all the seasons, but summer and autumn are my top choices

3. Do you like to read? 
Answer:
Yes! I haven't really read a book that wasn't for school in a while now though. I like reading, but not when I'm forced to read something I have no interest in.

4. What do you like most about yourself? 
Answer:
hmmmm... this one's kinda hard since I'm kinda self conscious and don't like a whole lot about myself, but if i had to pick something, I'd say my eyes ^-^ they change color!

5. What is one thing that you hate? 
Answer:
 Closed-minded people. 

6. Do you have any pets? 
Answer:
Yep! A cat named Kira, who is a little shit but I love her dearly, and a lizard that I got from my hippie of a teacher when he moved to California. Her name is Puff the Magic Dragon. 

7. Favorite music genre? 
Answer:
I like a lot of music genres as long as it's not rap or hip hop. Nothing against them, but they're just not my thing ^^; 

8. Have you ever had a moment where you laughed so hard that you cried? 
Answer:
All the time! I love those moments!

9. Who is your favorite youtuber? 
Answer:
either Pewdiepie or Markiplier

10. Have you ever pulled a prank on one of your teachers?
 Answer:
Yeah XD one time in junior year, I took a theatre production class and the teacher had to step out for a second, so we all just kinda laid on the floor in random positions (like, one kid had half his body inside a box), and when he came back, he just kinda looked around, shrugged and sat at his desk and didn't give two shits XD

My questions:

    1. What’s your favorite sweet?

    2. Do you like to cook?

    3. Do you cosplay?

    4. Weirdest thing someone has ever told you just out of the blue?

    5. Do you have an accent?

    6. What’s your favorite flower/plant?

    7. What’s your dream destination to travel to?

    8. You wake up to find yourself in the universe of your favorite anime. What is it and how screwed are you?

    9. What is your spirit animal?

    10. What’s your Zodiac sign? 


I tag: 

AlexislovesArmin

timburtonluver28

BlackRainboww0224

CatsWithBenefits1222

DeepSilver26

nightmarefreak101

Sable-The-Wolf

xXxAstralLunaxXx 

and anyone else who wants to do this!! (cuz none of my friends go online XD)

Have fun~! 

deviantID

xXxLunaAstralxXx's Profile Picture
xXxLunaAstralxXx
Nikki
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Hey friends, I'm Nikki! I'm just your average otaku. I'm going to college for mortuary services next year. I like anime, manga, nature, animals... A lot of stuff really! Feel free to chat anytime ^-^
Interests

AdCast - Ads from the Community

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconnamwhan-k:
Namwhan-K Featured By Owner Apr 5, 2015  Professional General Artist
Thank you for the fav!
Reply
:iconxxxlunaastralxxx:
xXxLunaAstralxXx Featured By Owner Apr 5, 2015  Hobbyist General Artist
You're welcome! ^-^
Reply
:iconsable-the-wolf:
Sable-The-Wolf Featured By Owner Mar 1, 2015  Hobbyist
Thanks for the Watch-back! X3 I really appreciate it! ^~^
Reply
:iconxxxlunaastralxxx:
xXxLunaAstralxXx Featured By Owner Mar 1, 2015  Hobbyist General Artist
No problem! Thank you as well ^w^
Reply
:iconsable-the-wolf:
Sable-The-Wolf Featured By Owner Mar 1, 2015  Hobbyist
It no prob! X3
Reply
:iconkoowink:
Koowink Featured By Owner Feb 19, 2015  Student General Artist
Awww cute page <33
Reply
:iconxxxlunaastralxxx:
xXxLunaAstralxXx Featured By Owner Feb 19, 2015  Hobbyist General Artist
awwww thank you so much! ^w^ <3
Reply
:iconkoowink:
Koowink Featured By Owner Feb 19, 2015  Student General Artist
Well of course Cc:
Reply
:iconxxxlunaastralxxx:
xXxLunaAstralxXx Featured By Owner Feb 19, 2015  Hobbyist General Artist
your page is very lovely as well ^w^
Reply
(1 Reply)
:iconalexislovesarmin:
AlexislovesArmin Featured By Owner Jan 12, 2015  Hobbyist Artist
Thank you SO much for the watch! :iconblushplz:
Reply
Add a Comment: